PROMOSI SET
RM10
RM16
RM18
RM26
RM36.00
RM48.00
RM48.00
RM156.00 = 1 Botol
Krim + 3 Kotak Kapsul

BORONG & DROPSHIP

1 - Kami menjalankan urusniaga borong & dropship hanya untuk PRODUK THAI SAHAJA.. (tiada produk tempatan).
2 - Belian 3, 6, 12, 24 & 48 unit ada diskaun diberikan (bergantung pada syarat2 tertentu). Harga 3 & 6 unit ada dinyatakan di dalam blog.
3 - Urusniaga dropship layak mendapat diskaun 10% - 30% bergantung pada harga produk.
Harap maklum.



LEPTOS MURAH ORIGINAL


LEPTOS
HARGA PASARAN : RM187

HARGA PROMOSI : RM154
POS RM7 SM / RM11 SS



Masalah berat badan?? Peha berlaga?? 
Lengan gedabak?? Perut buncit?? Ada masalah mcm ni?? 
Jom amalkan LEPTOS,,tablet cair lemak keluaran Eliss!!
Kunyah 3 tablet leptos sehari untuk dapatkan hasil bentuk badan idaman!!
Alami penurunan berat seawal 10 hari!!

Leptos merupakan tablet kunyah yg membantu pembakaran lemak berlebihan didalam badan sekaligus mencegah daripada kulit menggeleber.


KANDUNGAN DALAM LEPTOS BY ELISS

L-CARNITINE
✔ Meningkatkan jumlah lemak yg dibakar
✔ Mengubah lemak menjadi bahan bakar
✔ Meningkatkan daya tahan otot
✔ Meningkatkan metabolisma 

LIMAU NIPIS
✔ Mengempiskan perut
✔ Menurunkan berat badan
✔ Membuang toksin dalam badan
✔ Mengurangkan kolestrol

EKSTRAK GUARANA
✔ Menurunkan berat badan berlebihan
✔ Memerangi rasa lapar
✔ Membersihkan sistem pencernaan
✔ Melancarkan penghadaman
✔ Memberi tenaga

EKSTRAK KLOROFIL
✔ Memelihara daya tahan tubuh
✔ Meningkatkan imunisasi tubuh
✔ Detoks (pembersih toksin/racun)

GARCINIA CAMBOGIA
✔ Menghapuskan enzim yg berperanan untuk menyimpan lemak
✔ Membakar lemak& mengurangkan nafsu makan
✔ Mengurangkan ukurlilit
✔ Mengurangkan lemak dalam darah

DEKSTROSA
✔ Meningkatkan produksi insulin yg melancarkan aliran darah menuju ke otot
✔ Meningkatkan penyerapan nutrisi penting bagi memacu perkembangan otot secara efektif

KELEBIHAN LEPTOS BY ELISS

✔ Ia berbentuk tablet utk dikunyah
✔ Rasanya masam-masam Lime dan sangat sedap utk dikunyah
✔ Umur 12 tahun ke atas boleh makan mengikut ketahanan badan seseorang
✔ Ibu menyusu boleh makan dan tidak mengeringkan susu
✔ Kandungan Leptos adalah semulajadi
✔ Tiada sebarang kesan sampingan yang memudaratkan dan selamat digunakan untuk jangka panjang

10 KEAJAIBAN KUNYAH 3 BIJI LEPTOS BY ELISS

✔ Metabolisma badan meningkat
✔ Menyahkan toksin dalam badan
✔ Mencairkan kolestrol dalam salur darah
✔ Membakar lemak berlebihan
✔ Menstabilkan hormon wanita
✔ Membuang angin
✔ Mengurangkan ukur lilit badan
✔ Mengurangkan selera makan
✔ Mengurangkan rasa lapar
✔ Menambah tenaga

CARA PENGAMBILAN LEPTOS BY ELISS
✔ Kunyah jer
✔ Pastu minum air
✔ Kunyah sebelum makan di sesi waktu makan yang berlebihan
✔ Min 3 biji sehari sekali kunyah dan max 10 biji sehari
✔ DILARANG KERAS mengambil lebih dari 10 biji sehari

CADANGAN PENGAMBILAN LEPTOS BY ELISS

PENURUNAN BERAT BADAN 50KG KE ATAS (3 BIJI SEHARI)
✔ 3 biji sehari sebelum sarapan / makan tengahari / makan malam
✔ Pengambilan disyorkan pada waktu makan yang berlebihan
✔ Anggaran 300 kalori dibakar

PENURUNAN BERAT BADAN 70KG KE ATAS (6 BIJI SEHARI)
✔ 3 biji sebelum sarapan dan 3 biji sebelum makan tengahari
✔ Pengambilan disyorkan pada waktu makan yang berlebihan
✔ Anggaran 600 kalori dibakar

PENURUNAN BERAT BADAN 100KG KE ATAS (9 BIJI SEHARI)
✔ 3 biji sebelum sarapan, 3 biji sebelum makan tengahari dan 3 biji sebelum makan malam
✔ Anggaran 900 kalori dibakar

PENURUNAN BERAT BADAN SECARA KILAT (10 BIJI SEHARI)
✔ 3 biji sebelum sarapan, 4 biji sebelum makan tengahari dan 3 biji sebelum makan malam
✔ Anggaran 1000 kalori dibakar
✔ Disertai dengan senaman ringan dan penjagaan pemakanan

Q & A MENGENAI LEPTOS BY ELISS

Q : Macam mana bentuk dan rasa dia?
A : Ia berbentuk tablet untuk dikunyah. Rasanya masam-masam Lime dan sangat sedap untuk dikunyah.

 Q : Cara Pengambilan?
A : Kunyah jer. Pastu minum air. Kunyah sebelum makan. Min 3 biji sehari sekali kunyah. Max 10 biji sehari. 

 Q : Berapa lama tahan sebotol?
A : 1 botol ada 90 biji. Untuk pengurangan berat badan biasa, 3 biji sehari. So tahan sebulan untuk 1 botol Leptos.

Q : Berapakah umur yang ditetapkan untuk pengambilan?
A : 12 tahun ke atas dan mengikut ketahanan badan seseorang.

Q : Boleh tak diambil bersama produk lain?
A : Memang tiada masalah dengan ubat lain. Biasanya pengambilan produk lain atau ubat hospital jarakkan pengambilan selama 2 jam. Lagipun ia dari bahan-bahan natural dan tidak memudaratkan.

Q : Ibu menyusu boleh ambil tak?
A : Boleh dan tidak mengeringkan susu. Kandungan Leptos adalah semulajadi.

Q : Wanita mengandung boleh ambil Leptos?
A : Tidak disarankan. Bersabarlah. Ambil semasa pantang nanti.

Q : Boleh tak ambil Leptos waktu datang bulan?
A : Boleh. Tiada masalah.

Q : Bilakah saya dapat melihat kesannya?
A : Ia berbeza bagi setiap individu bergantung kepada faktor umur, pemakanan dan juga tahap metabolisma seseorang. Mengikut testimoni kami, kesan penurunan dapat dilihat dalam masa 7-10 hari. Sebotol Leptos boleh target 2 -5 kg penurunan berat badan bergantung pada berat dan jenis kegemukan seseorang. Bagi testimoni kesan dalam masa 2 hari, 4 hari dan sebagainya.

Q : Adakah terdapat kesan sampingan?
A : Tiada sebarang kesan sampingan yang memudaratkan. Cepat kenyang, lambat lapar, berpeluh sebab bakar kalori dalam badan. Tingkatkan metabolisma. First 3-4 days korang akan membuang dan bila basuh akan rasa kesan minyak lemak yang dibuang. Hasil buangan mungkin berwarna hijau hasil dari pembersihan usus dan klorofil yang mencuci usus. Ada juga yang tiada kesan ini. Bergantung kepada individu. Tetapi ia akan normal setelah proses pembersihan berlaku. Disarankan minum air yang mencukupi. Mengikut testimoni setakat ini,, tiada pening-pening atau cirit birit berlaku. Ia adalah pelawasan normal sahaja. Sekiranya ada simpton pening, boleh minum air yang banyak. Kehadiran toksin yang banyak juga di dalam badan membuatkan anda mengalami sembelit di awal pengambilan. Teruskan pengambilan. Ambil 2 sesi dgn 5 biji setiap sesi dalam sehari. Minum air yang banyak. Seeloknya, anda amalkan minum lemon pada 3 hari pertama untuk mempercepatkan lagi proses detox.

Q : Adakah perlu diambil secara berterusan?
A : Leptos ini adalah produk cairan dan penyingkiran lemak. Sekiranya telah mencapai berat ideal atau ukur lilit ideal (sebab produk ni akan fitkan badan juga), anda boleh berhenti makan bila-bila masa sahaja. Kita juga tidak mahu anda bergantung kepada produk sampai bila-bila. Tapi jika serasi dan nak teruskan sebagai supplement harian pun boleh bagi maintain berat badan. Leptos berfungsi sebagai pembakar lemak dengan kandungan L-Carnitine di dalamnya. Ia tidak stay kekal di dalam badan. Jadi, sekiranya anda dah capai berat badan ideal tetapi anda terus makan makanan menambah lemak dan tiada bahan pembakar lemak di dalam badan anda. kegemukan akan berlaku juga. Makesense ler. masuk jer tapi tak bakar.. lama2 akan gemuk balik. Cuma tiada proses compress lemak dgn Leptos/Qufast. Efek berhenti dan naik berganda itu tak akan terjadi. Lagipun bila perut mengecil, usus bersih nafsu makan anda dapat diatasi dan anda boleh menjalankan kehidupan secara sihat.

Q : Pesakit kencing manis/darah tinggi boleh ambil tak?
A : Boleh dan sangat digalakkan sebab Leptos mempunyai 0 kalori (ZERO). Tidak memudaratkan pesakit kencing manis dan juga darah tinggi.

Q : Pengidap KANSER boleh ambil Leptos?
A : Boleh.

Q : Pesakit apa yang tak boleh ambil?
A : Jantung. L-Carnitine adalah pembakar lemak dan akan membuatkan jantung kita berdegup kencang dan mengepam dengan lebih pantas untuk proses pembakaran lemak. Pesakit Jantung tidak disarankan kerana proses ini mungkin akan memudaratkan mereka.

Q : Pesakit gastrik boleh ambil?
A : Boleh. Tapi ambil selepas waktu makan dan ambik pada waktu makan tengahari atau makan malam. Elakkan ambil pagi.

Q : Dimanakah tempat simpanan yang paling sesuai untuk ETC?
A : Di suhu bilik.

Q : Siapakah pengeluar produk Eliss?
A : Produk ELISS dikeluarkan dan di pasarkan oleh Excellent Commerce Enterprise sebuah syarikat dari Ampang, Selangor yang sudah beroperasi selama 9 tahun dan berpengalaman selama 3 tahun dalam jualan produk kesihatan dan kecantikan. Dimiliki oleh Melayu bumiputera. Syarikat ini amat mementingkan produk yang berkualiti, suci dan berkesan. Bukan sahaja keuntungan yang di cari, juga keberkatan dalam perniagaan.










JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG MURAH ORIGINAL


JAMU RAHSIA BIDAN KAMPUNG
HARGA PASARAN : RM70

HARGA PROMOSI : RM42
POS RM7 SM / RM11 SS



Kini! Anda tidak perlu risau lagi kerana RAMUAN RAHSIA BIDAN KAMPUNG yang di simpan RAPIsejak bertahun lamanya Telah TERBONGKAR & lebih 1,000,000 kaum isteri mengamalkannya.

Hanya ambil 1 atau 2 kapsul Jamu Rahsia Bidan Kampung (JRBK) setiap hari sudah cukup untuk kembalikan "Mahkota" anda seperti baru di ijab kabulkan. Produk hebat ini, 100% Herba Asli Tradisional & diluluskan KKM, diyakini halal serta dijamin keberkesanannya!.
Walaupun usia anda sudah cecah 40an tapi anda punya mantap seperti anak gadis. Bak kata orang Confirm Cik Abang tak cari yang lain.
Resepi turun-temurun 100% Herba Tradisional yang selamat dan Anda boleh rasakannya dengan hanya SEKALI MAKAN sahaja!.
FAKTA : Hampir 95% repeat order berlaku setiap bulan, ini bermakna Jamu Rahsia Bidan Kampung betul-betul memberi perubahan pada mereka. Sekarang! Giliran anda pula rasai kesannya!.
Diluluskan oleh KKM, diyakini HALAL serta 99.9% dijamin berkesan.


Bagaimana cara pengambilan Jamu Rahsia Bidan Kampung?

Sehari 1 kapsul pada waktu malam atau 2 kapsul untuk kesan pantas, banyak minum air.
 wanita mengandung / haid / kanak-kanak dilarang mengambil jamu ini.
 dan simpan pada suhu bilik.

Bagaimana Jamu RBK ini mampu berikan kesan yang hebat anda?

Dengan gabungan beberapa herba tradisonal yang luar biasa hebatnya seperti Radix Hippocratea Indica, semen Quercus Infectoria, Folium Labisia Pumilia Linn, Folium Tacca integgrifolia & Folium Ficus Deltoidea ia berjaya buatkan "Mahkota" anda kembali seperti dulu secara selamat & semulajadi.
Dengan formula ini, anda boleh nampak kesan drastik & pantas tanpa kesan sampingan. Ya! tiada kesan sampingan!.
Lebih Hebat, lebih puas, lebih gembira dan kekal bahagia.







DOLLYS PINKY SKINCARE MURAH ORIGINAL


DOLLYS PINKY SKINCARE
HARGA PASARAN : RM69.90

HARGA PROMOSI : RM55
POS RM7 SM / RM11 SS



DOLLYS PINKY merupakan set penjagaan kulit wajah mampu milik untuk semua jenis kulit wanita asia. 

Diformulasi menggunakan Alpha Arbutin sebagai agen pencerahan yang memberikan tona kulit yang lebih cerah dan sekata. 

DOLLYS PINKY juga mengandungi extract hazel yang mampu membantu menutup pori-pori kulit serta kompleks copper peptide yang berfungsi meningkatkan produksi kolagen dalam kulit sebagai anti penuaan.

Kandungan lain yang turut digunakan berasaskan tumbuhan semulajadi seperti ektraks mentimun, kunyit dan dalam rangkaian DOLLYS PINKY untuk membantu merawat kulit wajah dan sesuai untuk semua jenis kulit. 

Set penjagaan kulit wajah terbaik yang mampu mengatasi masalah biasa kaum wanita asia iaitu jerawat, jeragat liang roma terbuka serta mampu mencerahkan serta mengembalikan semula keremajaan kulit. Tanpa penggeluasa dan memedihkan kulit wajah.


KELEBIHAN MENGGUNAKAN DOLLYS PINKY SKINCARE


 ✔ Menghilangkan parut, kulit kusam dan sel-sel kulit mati dengan berkesan

 ✔ Menjadikan kulit 'glowing' dan "pinkish" secara natural.
 ✔ Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya.
 ✔ Anti-penuaan dan menjadikan wajah kelihatan muda. 
 ✔ Mempercepatkan pembentukan sel-sel baru pada kulit
 ✔ Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit.
 ✔ Mengecutkan dan menghilangkan masalah utama kaum wanita iaitu jerawat & jeragat.  
 ✔ Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat.
 ✔ Menghilangkan kesan lebam di bawah mata. 
 ✔ Mengecilkan pori-pori & liang roma terbuka.
 ✔ Membuatkan kulit nampak sihat, segar dan berseri
 ✔ Merawat kulit dan melindungi dari sinar UV
 ✔ Melicin, mencerah & menganjalkan kulit tanpa pengelupasan




BAHAN-BAHAN DOLLYS PINKY SKINCARE

pati buah citrus
ekstrak Alpha arbutin- mencerahkan kulit 
Vitamin C -Meminimalkan garis-garis halus, bekas
 luka dan mengecutkan parut jerawat

DAY CREAM DOLLYS PINKY 
Aloe Vera
Ekstrak Serbuk Mutiara 
Witch Hazel

NIGHT CREAM DOLLYSPINKY 
ekstrak dari bahan tanaman semulajadi iaitu Kunyit / Curcuma
 Longa-mampu memperbaiki tekstur kulit dan membantu
 mengecutkan jerawat.
Alpha Arbutin-agen mencerah.

DOLLYS PINKY mempunyai kelulusan KKM & 
Selamat digunakan


CARA  PENGGUNAAN DOLLYS PINKY SKINCARE

Waktu siang
Bersihkan wajah dengan Brighten Cleanser. seterusnya
 bilas dan keringkan
Sapukan day cream . boleh dan sesuai dijadikan sebagai 
alas mekap atau foundation

Waktu Malam
Bersihkan wajah dengan Brighten Cleanser
Sapukan nightcream secara nipis dan rata di 
kawasan wajah sebelum tidur.


SOALAN LAZIM DOLLYS PINKY SKINCARE


Q - Set ini tahan berapa lama?
A - pengunaan tahan selama 2 bulan.

Q - Kulit saya agak berminyak.Dollys skincare sesuai tak?
A - Ya. ia sesuai untuk semua jenis kulit.

Q - kalau saya pakai foundation lain bole mix ke dgn DP punya krim siang?
A - boleh mix. tiada masalah.

Q - tiada pengelupasan ke?
A - Tiada sis.

Q - Ada kkm tak dollys pinky skincare?
A - Ada sis. ia sudah di sahkan oleh KKM

Q - berapa lama boleh tengok perubahan?
A - Mengikut testimoni seawal seminggu sudah mendapatkan hasil. Bergntung 
      pada cara pengunaan.Tips elakkan makan makanan berminyak, lebihkan

      bersenam dan tidur yang cukup.










SET BERSALIN NONA ROGUY MURAH ORIGINAL


SET BERSALIN LENGKAP NONA ROGUY

HARGA PASARAN : RM360


HARGA PROMOSI : RM270

POS RM10 SM / RM16 SS



Set Bersalin Nona Roguy ialah produk yang sangat sesuai untuk:

Ibu yang bakal melahirkan anak tidak lama lagi
Ibu yang sentiasa sembelit teramat sangat
Ibu yang sentiasa sakit anggota badan
Ibu yang mengeluarkan darah nifas yang tidak normal
Ibu yang sentiasa Kembung Perut ketika berpantang
Ibu yang terkejut berat badan meningkat secara 
tiba-tiba selepas bersalin
Ibu yang cepat letih dan tidak ada tenaga

Set bersalin Nona Roguy bertahan lebih 5 tahun dalam pasaran. 
Ia dijamin HALAL dan selamat serta diluluskan oleh Kementerian 
Kesihatan Malaysia.

No.siri KKM :
PHYTONATAL: MAL 05090043T
AKAR HERBANIKA : MAL 19972865T
MINYAK HERBANIKA : MAL 19985762T
HERBANIKA BARUT: MAL 20014436T
UNCANG CUCI HERBANIKA: MAL 19985763T
HERBANIKA LULUR: MAL 19985761T

Bahan Penjagaan disediakan dengan perubatan moden yang terdiri 
daripada kapsul, tablet, pek uncang dan krim bagi memudahkan para Ibu.
Set bersalin Nona Roguy juga mudah disimpan dan tidak mudah rosak.


KELEBIHAN SET BERSALIN NONA ROGUY

PHYTONATAL
(Dalam bentuk tablet untuk dimakan)
Membersihkan rahim, mengeluarkan angin, lendir dan darah 
kotor dalam badan
Melawaskan pembuang air kecil dan besar, mengatasi masalah 
sembelit, kepenatan, migrain dan angin
Mengimbangi kembali sistem badan.
Mengurangkan berat badan dan menguatkan otot-otot badan

AKAR HERBANIKA
(Dalam bentuk paket dan perlu dicampur air untuk diminum)
Menyegarkan urat saraf, mengurangkan keletihan serta sakit sendi, 
memecahkan lemak yang degil dan juga mengawal bau badan.
Membantu pengeluaran susu yang baik dan pekat.
Melawaskan pembuangan air kecil dan mengurangkan air 
yang berlebihan dalam badan

MINYAK HERBANIKA
(Minyak sapuan pada perut, pinggang dan badan)
Melegakan serta mengatasi sakit-sakit sendi dan otot-otot
Memecahkan angin dan lendir yang terkumpul disendi-sendi
Menyegarkan urat saraf dan otot-otot yang lemah dan kulit-kulit
 badan dan payudara yang kendur.
Minyak pelembab melembut dan menegangkan kembali kulit perut 
yang kendur, lembik dan pecah-pecah berjalur.
Melicinkan peredaran darah dan mengeluarkan angin melalui 
liang-liang roma badan

HERBANIKA BARUT
(Sapuan pada perut dan pinggang)
Mengempiskan perut yang buncit dan merampingkan pinggang
Mengembalikan kesegaran kulit perut yang lembik dan mengurangkan 
kedutan, parut dan jalur pecahan pada perut.
Mengecutkan rahim, mengeluarkan darah nifas dan kotoran dari rahim.

UNCANG CUCI HERBANIKA
(Untuk jagaan kebersihan dan kesegaran wanita)
Mengatasi masalah gatal-gatal di tempat sulit, penyakit kulit, buasir
 dan mengeringkan luka bekas jahitan.
Sesuai untuk mandi sitz, hydroterapi dan compress.

HERBANIKA LULUR
(Untuk menyental kulit, kehalusan dan kebersihan kulit)
Mengatasi masalah bisa-bisa dan kebas-kebas badan, sendi dan 
otot-otot seperti rheumatism, arthiritis dan vena varikos dan
 peluh berbau
Memecahkan lemak serta lendir yang degil dan mengembalikan
 kepejalan badan
Menegangkan semula payudara yang kendur dan lembik
Mengecutkan bengkak-bengkak yang disebabkan oleh angin lendir 
di otot, urat saraf serta urat timbul.
Penyegar dan penyental kulit daripada daki mati, parut hitam, 
parut bersalin, jeragat hitam, kulit kasar dan berjerawat


BAHAN-BAHAN SET BERSALIN NONA ROGUY

Oryza sativa semen
Myristica fragrans semen
Cymbopogon citratus cortex
Oryza glutinosa semen
Trigonella foenum-graecum semen


CARA PENGAMBILAN / CARA PENGGUNAAN SET
BERSALIN NONA ROGUY

PHYTONATAL:
Bersalin normal mula makan tablet PHYTONATAL pada 
hari ke 4 dan bersalin secara pembedahan mula
 makan pada hari ke 7
Lawas Buang Air Besar – Normal
2 – 4 tablet
Tidak Lawas Buang Air Besar – Sembelit
4 – 10 tablet
Terlalu Lawas Buang Air Besar – Sensitif
1 -2 tablet
Disyorkan pengambilan pada setiap waktu pagi (selepas sarapan) untuk 
melawaskan sistem pembuangan air besar anda pada sebelah awal petang 
bagi tidak mengganggu waktu tidur anda pada sebelah malam.

AKAR HERBANIKA:
minum 2 – 4 gelas / mug sehari atau 3 – 6 cawan sehari:
Rendam 2 peket AKAR HERBANIKA dalam 1 flask atau thermos air panas
 yang mendidih sehingga ia keluar pati herba teh sederhana pekat.
Setiap kali minum masukkan 1 sudu teh atau 1 sudu besar Madu Lebah Asli sebagai penawar, penguat darah, anti-bakteria dan sumber tenaga.
Minum suam panas, suam atau sejuk. (2 peket boleh diulangi rendam beberapa 
kali selama beberapa hari sehingga cair, gantikan dengan peket yang baru).
Di rumah – buat pilihan Rendam atau Rebus:
Disyorkan rebus 2 – 3 peket AKAR HERBANIKA dalam 1 liter air
 atau secerek sederhana air panas sehingga mendidih.
Tuangkan ke dalam flask atau thermos dan setiap kali minum, masukkan 
1 sudu teh atau 1 sudu besar Madu Lebah Asli sebagai penawar, 
penguat darah, anti-bakteria dan sumber tenaga.
Minum suam panas, suam atau suam sejuk. (2 peket boleh diulangi
 beberapa kali selama beberapa hari sehingga cair, gantikan dengan 
peket yang baru).

MINYAK HERBANIKA
Sapuan MINYAK HERBANIKA untuk bersalin normal dan secara pembedahan 
(caesarian) di wad Selepas keluar dari bilik bersalin (semasa dalam wad).
Gosokkan MINYAK HERBANIKA dengan tipis ke bahagian kulit kepala serta
 tengkuk dan bahu anda.
Ikat rambut dengan rapi. (Ini membantu meredakan ketegangan urat saraf di 
kepala, leher dan tengkuk semasa proses peneranan melahirkan anak dan
 melegakan bagi yang melahirkan secara pembedahan).
Sapurata MINYAK HERBANIKA ke bahagian perut, ari-ari (kecuali bahagian 
pembedahan), tundun sulit, peha, celahan peha, pinggul, pinggang, lutut, 
belakang lutut, betis dan tapak kaki. Pakaikan stokin.
(Ini membantu melembutkan urat saraf dan otot yang tegang semasa
peneranan berlaku atau kurang pergerakan semasa proses pembedahan
 dan membantu melancarkan aliran darah)

Untuk bersalin normal:
Kemudian, tuangkan MINYAK HERBANIKA ke bahagian sulit (biar minyak
 mengalir ke celahan sulit ke bahagian episiotomi / luka jahitan) dan tuangkan
 ke atas pad/ tuala sanitari. Pakai dengan selesa.

Untuk bersalin secara pembedahan:
Gunakan MINYAK HERBANIKA ke atas pad/tuala sanitari dengan selesa. 
(Ini membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka jahitan, memecahkan pengumpulan angin di usus serta rahim dan mengecutkan rahim secara luaran)
 Bengkung ringan dengan MINYAK HERBANIKA semasa di wad.
Bagi kelahiran normal:
Selepas sapuan MINYAK HERBANIKA ke bahagian perut serta pinggang, disyorkan penggunaan Strap-On Binder dengan ringan dan rapi. (Strap-On Binder/Bengkung Moden yang mudah didapati di farmasi)
Bagi kelahiran secara pembedahan:
Selepas sapuan MINYAK HERBANIKA ke bahagian perut serta pinggang kecuali bahagian pembedahan. Pastikan kegunaan Strap-On Binder yang ringan dan melepasi tundun sulit anda tanpa memberi penekanan di bahagian pembedahan.
Anda boleh teruskan amalan berbengkung secara ini selama 2 minggu sebagai langkah penjagaan awal.
Perhatian : MINYAK HERBANIKA boleh digunakan untuk berurut semasa dalam pantang.

HERBANIKA BARUT:
Bagi kelahiran normal, guna KRIM HERBANIKA BARUT pada hari
ke-4 sehingga 44 hari (Disyorkan selama 60 hari)
Bagi kelahiran secara pembedahan, guna KRIM HERBANIKA BARUT pada hari
 ke – 15 sehingga 44 hari (Disyorkan selama 60 hari):
Selepas sapuan MINYAK HERBANIKA ke bahagian perut serta pinggang, sapu
 rata KRIM HERBANIKA BARUT di perut, ari-ari,pinggang, pinggul serta atas
 peha.
Gunakan Strap-On Binder (Bengkung Moden yang mudah didapati di
 farmasi) atau Bengkung Tradisional (jenis Kain Barut) dengan kemas, kejab dan rapi.
Pastikan Kain Barut atau Bengkung dari paras bawah payudara sehingga melepasi 
atas peha bagi mendapatkan bentuk badan yang ramping, tidak kembang, k
emas dan mantap.
Gunakan bengkung dari waktu pagi sehingga lewat petang. Sapu semula seperti
 di atas dan gunakan bengkung semalaman. Sangat berkesan untuk mengatasi perut lembik, besar, buncit, menggeleber, kembang dan kendur.
Ia membantu mengempiskan serta mengejabkan perut, merampingkan pinggang, mengatasi jaluran serta parut pada kulit dan mengecutkan rahim secara luaran 
dengan membantu melancarkan peraliran nifas serta darah busuk dari saluran 
rahim. Ia juga dapat mengatasi pembengkakan luaran anggota badan.

UNCANG CUCI HERBANIKA
Bercebok bahagian sulit untuk bersalin normal, lakukan semasa di wad dan di rumah.
Masukkan 2 genggam garam dan 2 peket UNCANG CUCI HERBANIKA
 ke dalam sebekas air suam panas.
Tekankan peket agar keluar pati herba yang pekat. Lakukan cucian serta 
cebok di bahagian sulit dan luka jahitan anda.
Kesat kering dan sapukan MINYAK HERBANIKA ke bahagian luka jahitan
/episiotomi dan tuangkan ia ke atas pad atau tuala sanitari anda. Bercebok 
bahagian sulit untuk bersalin secara pembedahan, lakukan semasa di wad 
dan di rumah.
Rendamkan 1 peket UNCANG CUCI HERBANIKA ke dalam sebekas atau
 semangkuk air suam panas. Tekankan peket agar keluar pati
 herba yang pekat.
Lakukan cebok dan cuci di bahagian sulit sehingga bersih serta segar dan
 kesat kering. Tuangkan MINYAK HERBANIKA ke atas pad atau tuala sanitari anda
 untuk melancarkan keluaran darah nifas dan mengatasi masalah rengat atau ketidakselesaan di bahagian perut.
Uncang Cuci Herbanika boleh direbus bersama Daun Sireh, Inai, Daun Pandan, 
Serai Wangi, Halia Tua, Halba dan Garam untuk dijadikan Mandian Herba ibu 
bersalin selama 14 hari atau 30 hari sehingga 44 hari.
Uncang Cuci Herbanika membantu menghindari daripada jangkitan kuman 
(infeksi), kegatalan kulit, atasi darah berbau, menghindari dan menyembuhkan luka, 
kudis, nanah, masalah berair dan mempercepatkan penyembuhan luka jahitan/
episiotomi. Sebagai Mandian Herba, ia memelihara kulit agar segar, 
mantap dan tidak mudah dimasuki angin sejuk.

HERBANIKA LULUR
Bagi rawatan di rumah untuk kelahiran normal dan pembedahan, dimula pada 
hari ke 3 Sebelum mandi, ambil 1 – 2 sudu besar HERBANIKA LULUR digau
l sederhana cair dengan air suam.
Sapurata ke seluruh badan, lakukan gosokan atau lulur semasa ia separa kering 
sehingga bersih. Elakkan lulur di bahagian payudara serta perut secara kasar 
atau menyental. Lakukan dengan lembut dan berhati-hati.
Elakkan lulur di bahagian puting payudara yang berkulit sensitif akibat penyusuan.
 Mandi dan bilas dengan bersih (gunakan Mandian Herba untuk badan anda).
Ulangi amalan lulur ini setiap hari selama 30 hari ke 44 hari untuk mendapatkan 
kesan yang baik.
Ia akan menghilangkan daki, menghaluskan kulit yang kasar, mencerahkan
 kulit yang berpigmentasi kehitaman atau jeragat, mengatasi ketegangan otot
, mengecutkan bentuk badan yang kembang atau sembab angin dan mengatasi 
sejuk-sejuk, kebas, lenguh atau sengal badan di samping mengelakkan 
kemasukan angin sejuk.
Ia mengembalikan kemantapan kulit ibu dalam pantang bersalin dengan
 memecahkan lemak degil serta angin lendir, mengecutkan bengkak sendi, 
otot, urat saraf dan mengatasi masalah Bengkak Vena atau Vena Varikos. 
Membantu menegangkan payudara yang kendur dan atasi 
penyumbatan pada payudara.

GEL AMANI MURAH ORIGINAL


GEL AMANI
HARGA PASARAN : RM100

HARGA PROMOSI : RM75
POS RM7 SM / RM11 SS



GEL AMANI – UNTUK SAKIT LUTUT

Gel amani untuk sakit lutut Penawar untuk sakit lutut dan sendi
Gel yang diperbuat getah pokok Pine. 100% natural.


KELEBIHAN GEL AMANI MALAYSIA

Gel amani baru Membantu Menyembuhkan arthritis (sakit lutut akibat kehilangan pelincir)
Gel amani gout
Membantu Menyembuhkan sakit lutut akibat kecederaan
Membantu Menyembuhkan sakit otot
Untuk Sakit Lutut, Sendi, Tulang & Otot
Membantu Peyembuhan Keradangan Dan Kerosakan Tisu
Terbukti Tiada Kesan Sampingan
Membantu Berkesan Dalam Masa 7 Hari
Membantu Menyembuhkan sakit sendi
Membantu Menyembuhkan sakit tulang


BAGAIMANA AMANI GEL BERFUNGSI SAKIT LUTUT

Gel Amani bertindak meresap masuk ke dalam otot & tulang.
Penggunaan Gel Amani secara berterusan akan membantu
menghantar darah yang mengandungi segala zat yg diperlukan
untuk memasuki ruang-ruang kosong yang cedera untuk
proses penyembuhan.

CARA PENGGUNAAN GEL AMANI SAKIT LUTUT

Anda mesti tertanya-tanyakan, bagainama cara guna gel Amani ni. Mudah sahaja.
1. Bersihkan kawasan yang sakit terlebih dahulu. Adalah lebih baik dibersihkan menggunakan air suam panas.
2. Sapu gel Amani sekata di kawasan yang sakit.
3. Biarkan terbuka kawasan yang disapu gel itu, kurang lebih dalam 5 hingga 10 minit.
4. Gel disapu sebanyak 3 kali dalam sehari.
5. Sekiranya sakit anda terlalu kronik, anda dinasihatkan untuk buat sapuan selang 4 jam sekali.

KENAPA ANDA PERLU CUBA AMANIGEL SAKIT LUTUT?

Disyorkan oleh Dr. Stanley Jacob.
100% dari bahan natural.
Gel Lutut Amani terbukti selamat oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT 140900527K).
1 botol mengandungi 60ml, saiz deodoran.
Tahan dalam 3 – 4 minggu.
Tanpa steriod, 100% neutral.






EPHYRA PREMIUM MURAH ORIGINAL


EPHYRA PREMIUM (FREE SHAKER)
HARGA PASARAN : RM180

HARGA PROMOSI : RM116
POS RM10 SM / RM16 SS




Ephyra ialah sejenis minuman collagen enak dalam bentuk sachet yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul dari alam semula jadi di seluruh dunia, yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.

EPHYRA sangat bagus dalam membantu menjadikan kulit berseri dan anjal. Ia merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut. EPHYRA mampu memulihkan pigmentasi. melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles. 


Siapa Yang Memerlukan EPHYRA? 
✔ Umur 25 dan ke atas 
✔ Kulit Kering & kedut 
✔ Kulit kusam & kendur 
✔ Pigmentasi dan kulit bermasalah (jerawat) 
✔ Proses Pemulihan lambat 
✔ Mudah Rasa Penat 
✔ Daya Ingatan Merosot 
✔ Sakit-sakit badan / sendi 
✔ Metabolisma rendah


KELEBIHAN DAN KEBAIKAN EPHYRA COLLAGEN 

Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri 
Merangsang penghasilan kolagen yang diperlukan oleh tubuh 
Membantu memulihkan wajah yang bermasalah seperti jerawat dan jeragat 
Membantu memulihkan masalah kulit eczema 
Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus 
“Astaxanthin” menghindari daripada barah, tekanan darah tinggi, 
\diabetes dan masalah kulit 
Menguatkan rambut dan melambatkan uban
Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar 
Melancarkan sistem pencernaan dalam badan, 
Menurunkan berat badan dan mengawal nafsu makan  
Mengurangkan kadar kolesterol dan menjauhi risiko sakit jantung 
Membantu menyeimbangkan tekanan darah  
Meningkatkan tenaga dan daya ingatan 
Meningkatkan sistem ketahanan badan.  
Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia
Melegakan kesakitan sendi dan arthritis 
Melegakan kesakitan pedih ulu hati dan gastrik dalam perut. 


KEBERKESANAN EPHYRA COLLAGEN
kulit jadi lembap & rasa lebih bertenaga 
kulit lebih mulus, jerawat makin mengecut & pelawasan makin lancar 
kulit makin cerah & mula nampak glowing , jerawat makin kecil dan menghilang. 
jerawat sama sekali terus hilang bersama parut semakin pudar



KANDUNGAN BAHAN-BAHAN EPHYRA COLLAGEN 

Kolagen Ikan Laut Dalam
Buah Acai
Gam Akasia
L-glutathione
Asthaxanthin
Serbuk tomato
Acerolla ceri
Marigold bunga ekstrak
Superberry

CARA PENGAMBILAN EPHYRA COLLAGEN

Ambil 1 paket sehari sebelum sarapan atau sebelum tidur. 
Untuk kesan lebih cepat, boleh ambil 2 kali sehari iaitu waktu pagi dan malam. 
Tuangkan 1 paket Ephyra ke dalam gelas yang berisi air suam 180ml. Elakkan dari mencampurkan dengan air panas dikhuatiri akan memusnahkan 
nutrient yg ada di dalam collagen Ephyra. 
Kacau sehingga larut dan sedia untuk diminum. 

TIPS: minum air putih banyak at least 12 gelas sehari supaya toksin 
dalam badan senang dikeluarkan.



PANTANG LARANG DAN SOALAN LAZIM EPHYRA COLLAGEN 

1. Mengapa kolagen ikan terhidrolisis lebih tinggi khasiat 
daripada struktur kolagen ikan biasa? 
EPHYRA diformulasikan dengan kolagen ikan dihidrolisiskan (unit kecil molekul) yang membenarkan kolagen untuk diserap serta-merta oleh sel-sel dan memberikan hasil yang optimum. 

2. Mengapa antioksida penting & bagaimana ia memberi kesan kepada kita? 
Antioksidan mengandungi pelbagai keajaiban untuk kesihatan kita secara keseluruhan. Badan kita terdiri daripada 100 trilion sel.Antioksida adalah bahan-bahan yang melindungi sel-sel dalam badan secara keseluruhan terhadap kesan-kesan radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan sel-sel, dan dikaitkan dengan pelbagai masalah seperti penyakit jantung, kanser, artritis, Alzheimer, kolesterol tinggi dan penyakit-penyakit lain. Oleh itu, antioksida dalam badan kita bertindak sebagai perisai kepada sel-sel badan anda. 

3. Apakah EPHYRA? 
EPHYRA adalah lebih daripada kolagen biasa, sangat berkesan untuk memutihkan , menganjalkan dan melembapkan kulit. Selain itu, ia dapat memulihkan kesihatan dalaman. Iadirumuskan dari kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dengan 8 antioksida yang kuat iaitu Acai Beri, Gam Akasia, L-glutathione, Astaxanthin, Acerolla Ceri, Serbuk Tomato, Ekstrak Bunga Marigold dan Superberry. 

4. Bilakah masa terbaik untuk mengambil EPHYRA? 
Anda boleh ambil EPHYRA pada waktu pagi sebelum sarapan pagi atau pada waktu malam sebelum tidur. Dos pagi: penyerapan maksimum ketika perut kosong sebelum makan. Dos Malam: membaiki dan memulihkan sel-sel badan semasa tidur. 

5. Pada umur berapakah anda boleh mula menggunakan Perkhidmatan EPHYRA 

Kolagen akan berkurangan sepanjang hidup kita (bermula dalam 20 kami), 
sekali gus membawa kepada proses penuaan. 
Tanda-tanda untuk kulit bahawa pengeluaran kolagen telah kurang : 
Peningkatan kedutan & garis-garis halus,  
Kulit mengendur,Kulit bertukar menjadi kering & kasar,  
luka lambat sembuh & parut lambat pudar, 
Rambut menjadi semakin nipis & membosankan 

Kajian mendedahkan bahawa pada usia 30 dan ke atas, 
tubuh akan kehilangan kolagen pada kadar 15% setahun. 
Apabila anda adalah 60, badan anda telah mengurangkan 
pengeluaran kolagen kira-kira 45%. 
EPHYRA sesuai & selamat untuk digunakan untuk semua golongan dewasa. 
Individu digalakkan untuk bermula awal untuk mendapatkan hasil yang diingini. 

6. EPHYRA akan menyumbang kepada pertambahan berat badan? 
Tidak, EPHYRA adalah minuman berkalori rendah dengan kandungan lemak, oleh itu ia tidak akan menyumbang kepada penambahan berat badan dengan penggunaan jangka panjang. Malah, kolagen membantu dalam membina otot tanpa lemak yang membantu untuk membakar lemak dalam badan. 

7. Berapa lama keputusan boleh dilihat selepas mengambil EPHYRA? 
EPHYRA telah menunjukkan keputusan cemerlang selepas 2 minggu penggunaan. Ia menganjalkan kulit anda, mencerahkan & mengekalkan kelembapan kulit anda untuk lebih tegang,halus dan lembut, lebih muda cerah berseri. 

8. Bolehkah saya mengambil lebih daripada 1 
paket sehari dan akan ada apa-apa perbezaan? 
Satu sachet setiap hari adalah mencukupi. Bagi individu yang mempunyai kulit yang bermasalah, dinasihatkan untuk mengambil 2 paket 
( 2 kali – pagi dan malam ) untuk kesan lebih cepat. 

9. Bolehkah lelaki mengambil EPHYRA? 
Ya. Ia adalah sesuai untuk lelaki kerana EPHYRA membantu untuk kulit lebih sihat dan bersih, memerangi keletihan, tekanan & meningkatkan imunisasi. EPHYRA juga tidak mengandungi bahan berkaitan hormon wantia yang boleh mengakibatkan kesan terhadap hormon lelaki.


KEBAIKAN DALAM EPHYRA UNTUK IBU MENYUSUKAN BAYI :-
⋙Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
⋙Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
⋙Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
⋙Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
⋙Membantu mengelakkan sembelit
⋙Membantu kesihatan perut dan kolon
⋙Sebagai prebiotik ibu dan anak
⋙Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
⋙Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
⋙Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
⋙Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
⋙Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
⋙Membantu melebatkan rambut si ibu, sekaligus tiada lagi masalah rambut gugur
⋙Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut


PRODUK INI MENJADI FENOMENA KERANA KEBERKESANANNYA;
➠Produk berstatus GMP Certified
➠DISAHKAN HALAL JAKIM DAN SELAMAT OLEH KKM
➠Mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia KKM No. rujukan : 300713 / 07 / 540
➠Produk Selamat & Berkesan
➠Produk kami sudah 100% terbukti berkesan membantu ribuan orang
➠Ribuan testimoni yang sangat PUAS HATI
➠Perubahan ketara selepas minum, SEAWAL 7 HARI NAMPAK PERUBAHAN!!
➠IBU MENYUSU & wanita mengandung juga boleh minum EPHYRA









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular