PROMOSI SET
RM10
RM16
RM18
RM26
RM36.00
RM48.00
RM48.00
RM156.00 = 1 Botol
Krim + 3 Kotak Kapsul

BORONG & DROPSHIP

1 - Kami menjalankan urusniaga borong & dropship hanya untuk PRODUK THAI SAHAJA.. (tiada produk tempatan).
2 - Belian 3, 6, 12, 24 & 48 unit ada diskaun diberikan (bergantung pada syarat2 tertentu). Harga 3 & 6 unit ada dinyatakan di dalam blog.
3 - Urusniaga dropship layak mendapat diskaun 10% - 30% bergantung pada harga produk.
Harap maklum.


dr susan whitening bikini line cream


HARGA :
1 KOTAK - RM23.00
3 KOTAK - RM61.00
6 KOTAK - RM108.00
TIDAK TERMASUK POSTAGE

Dr Susan Whitening Skincare Cream dengan kandungan BHA & NANO Q10 Co-enzyme adalah krim memutihkan daerah gelap pada lipatan paha, selangkangan, dan memudarkan bintik-bintik hitam pada kulit.




Krim pelembab kulit ini tidak berminyak dan bekerja menembus ke dalam untuk mengatasi zat kulit yang gelap dan sel yang sudah mati, yang diakibatkan oleh penuaan dan stres.


Kamu akan melihat perubahannya dalam 3 hari.


Cara Pakai :


Setelah mandi, sapukan cream pada area kulit yang gelap di daerah celah2 paha anda. Gunakan dua kali sehari pada pagi dan malam hari.



Mengandung : BHA Beta hydroxy acid, advanced nano white serum, hyaluronic acid, beta Glucan, arbutin, Kojic acid, panthenol, Vitamine A, vitamine C, Vitamine E, fragrance.



Manufactured by :


Dr Susan Beauty Center


Oakdale, NY 11769 U.S.A


Netto : 30g

dr susan whitening armpit cream


HARGA :
1 KOTAK - RM23.00
3 KOTAK - RM61.00
6 KOTAK - RM108.00
TIDAK TERMASUK POSTAGE

Dr Susan Whitening Armpit Cream dengan kandungan BHA & NANO Q10 Co-enzyme adalah cream untuk memutihkan dan memudarkan bintik-bintik pada kulit ketiak.




Krim pelembab kulit ini tidak berminyak, bekerja menembus ke dalam kulit


Untuk mengatasi zat kulit yang gelap dan sel yang sudah mati, yang disebabkan oleh penuaan dan stress. Hasil akan terlihat dalam 3 hari.




Cara Pakai :



Setelah mandi, sapukan cream pada area ketiak. Gunakan dua kali sehari pada pagi dan malam hari.


Mengandung : BHA, Nano Q10 Co-Enzyme, Arbutin, Kojic Acid, Licorice Extract, Vitamin C, Vitamin E, Fragrance.




Manufactured by :
Dr Susan Beauty Center
Oakdale, NY 11769 U.S.A




Netto : 30g

lohashill L-glutathione scrub


HARGA :
1 TIUB - RM27.00
3 TIUB - RM73.00
6 TIUB - RM130.00
TIDAK TERMASUK POSTAGE

Fungsi : Menyembunyikan Jeragat & Lingkaran Gelap yang tak sekata...

Lohashill L-gluthathione scrub adalah spa garam yang dapat mencerahkan dan memutihkan kulit dari dalam, kaya akan vitamin E, susu murni dan mengandung bahan natural dari garam

Membuang kotoran pada kulit anda dan sel-sel kulit mati dan membuat kulit tubuh menjadi lebih fresh, lembut dan kelihatan gebu.


♥ Kesan pencerahan dapat dilihat dalam masa yang sangat singat coz kandungan L-Glthatione pekatan tinggi dan mudah diserap.
* Memberi kesan wangian berpanjangan untuk pemakainya.

* Membuang sel-sel kulit mati

* Menghilangkan pigmentasi

* Menghaluskan kulit

* Melicinkan kulit muka

* Menyejukkan kulit

* Mempercepatkan proses penggantian sel dan menghilangkan parut

* Sangat berkesan mencerah dan menghaluskan kulit

* Mengatasi masalah pada kulit kusam



Testimoni




320ml

aura white 400000mg

AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG


AURA WHITE L-GLUTATHIONE 
COLLAGEN 400,000MG

HARGA :
1 JAR - RM110.00
TIDAK TERMASUK POSTAGE


Aura White Gluta Collagen 400000mg - Rahsia Kulit Cantik Berseri Tanpa Jeragat.

INGIN TAHU RAHSIA KULIT CANTIK SELEBRITI ? 
Dengan Aura White anda boleh membuat transformasi seperti selebriti dan keluar dari KEGELAPAN !!!

PILIHAN TERBAIK MENGGANTIKAN SUNTIKAN DAN RAWATAN LASER.

SAINS KECANTIKAN SEMULAJADI. UNTUK KULIT KENDUR, KUSAM, KULIT TIDAK SEKATA, TIDAK BERMAYA, JERAWAT, MALASMA, PIGMENTASI, PARUT, JERAGAT, KULIT GELAP DAN EKZEMA.

PRODUK PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, APPLE & ROSELLE BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN 

Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!

* Minuman Aura White inovasi kecantikan dari teknologi Jepun yang mempunyai campuran bahan sesuai untuk kulit asia 

* Minuman ini bukan sahaja memberi kulit kita putih dan gebu malah memberi kesihatan dalaman di dalam badan kita. 

* Jika kita hanya mengunakan produk kecantikkan untuk luaran tetapi tidak mengambil minuman kesihatan untuk dalaman tidak ada guna, mungkin disebabkan keletihan juga merupakan salah satu punca yang menyebabkan kulit muka dan badan kusam, berjeragat dan tidak bermaya di samping faktor kekurangan collagen.

* Sesetengah orang yang menggunakan produk kecantikan tidak nampak kesan atau bertambah teruk disebabkan masalah dalaman badan kita. Oleh itu saya syorkan anda pengambilan minuman AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400000MG yang dapat selesaikan masalah anda Insyallah...

AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG MAMPU MENJADIKAN :
1. KULIT CERAH DAN GEBU
Diformulasi dengan teknologi dari Jepun menggabungkan Tilapia Collagen, L-Glutathione, Vitamin C, Hyaluronic Acid dengan bahan semulajadi yang lain seperti Tomato Stem sell, Epal Stem sell, Rosella stem sell, Lemon, Turnip, Strawberi, Maquiberi, Papaya, Sarang Burung, Astaxanthin, dan Pinebark di mana ia bertindak 3 kali ganda mencerahkan kulit, membaiki struktur kulit yang rosak akibat jerawat, pigmentasi serta kulit kering dan kasar. Hasilnya kulit lebih putih, halus, licin dan gebu. SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA

2. KECANTIKAN KUKU DAN RAMBUT
Secara teliti ia dapat membantu anda yang mengalami masalah keguguran rambut berminyak atau kulit kepala kering tidak kurang juga yang mengalami kuku mudah patah, berbunga dan kering. Meningkatkan kalsium yang diperlukan oleh tubuh badan, agar tulang lebih kuat

3. SESUAI BAGI IBU MENGANDUNG DAN MENYUSU
Sesuai bagi ibu mengandung dan menyusu kerana kandungan khasiat vitamin yang tinggi ia menyalurkan nutrisi terus kepada bayi di dalam kandungan dan mengalakan pemprosesan susu yang banyak jadi si ibu cantik bersama bayi yang comel

4. LEBIH AKTIF DAN BERTENAGA
Jika dulu anda lesu dan mudah penat AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400000MG boleh membantu anda kembali bertenaga serta mengurangkan sakit sendi dan otot.. Lelaki atau wanita yang bergerak aktif setiap hari akan kekurangan kolagen dan vitamin, ini adalah penyebab utama masalah kelesuan. Aktifkan Hidup Anda !

5. KESIHATAN DALAMAN
Formulasi 3 kali stem sel phytocelltec, pakar kesihatan telah membuat penyelidikan AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400000MG ini baik untuk kulit, ia juga dapat meningkatkan tahap ketahanan serta kesihatan tubuh badan, melawan radikal bebas serta membaikpulih sel-sel lama kepada sel- sel baru 


KEBAIKAN AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG: 
1) Sesuai untuk lelaki dan perempuan
2) Anda dapai merasai kesan dalam 10 hari
3) Menggunakan gabungan antioksidan terhebat di dunia
4) Merawat serta mencegah jerawat
5) Wajah cerah berseri tanpa perlu SUNTIKAN
6) Mengecilkan liang roma
7) Merawat Enzema dan Prorisis
8) Mencegah kedutan dan kekenduran pada kulit
9) ALTERNATIF kepada SUNTIKAN VITAMIN C dan GLUTATHIONE
10) Menghilangkan tompok hitam dan parut 
11) Kesan pencerahan yang menakjubkan
12) Meningkatkan fungsi setiap sel dan melambatkan proses penuaan
13) Mencegah kerosakan KOLAGEN
14) Meningkatkan daya ketahanan badan 
15) Rambut dan kuku menjadi lebih sihat
16) Melindungi daripada sinaran UVA / B
17) Menyembuhkan luka dan mencegah parut
18) Badan menjadi lebih sihat dan bertenaga
19) Membantu menyah toksik dan pencemaran di dalam tubuh dan menghasilkan kulit lebih cerah
20) Meningkatkan penghasilan susu ibu
21) Mengandungi nutrien yang tinggi dan sesuai bagi ibu mengandung  


CARA PENGAMBILAN AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG : 
1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.
2) Bancuh menggunakan air mineral / air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang.
3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.
4) WAJIB minum air masak / mineral / air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas. 
5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Disarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)

** Period stop minum dulu. Hari ke-4 period boleh sambung balik minum.

BEBERAPA PERSOALAN YANG SERING DITANYA PENGGUNA :
a). 1 jar tu berapa gram? Tulis 500gm, tapi kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar / bekas ia.. isi kandungan memang 400gm = 400,000mg

b). 1 jar tahan berapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, disarankan minumlah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit.. hehe.. (air bersih juga minum secukupnya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur.. :) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut.. hehe..

e). Alahan seafood / resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

TESTIMONI PENGGUNA AURA WHITE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 400,000MG :





MAIXARA C SENTIAL : VITAMIN C + KOLAGEN + GLUTA + HYALURONIC ASID (HA)

Bakal mencetus fenomena 2013.
Hanya sebiji sehari untuk kesan berganda, tapi harga mampu milik yang berbaloi2..

Produk keluaran bumiputera..


HARGA :
1 BOTOL - RM85.00
3 BOTOL - RM229.00
TIDAK TERMASUK POSTAGE

MAIXARA C-SENTIAL Now With HA

MAIXARA (MCS) WITH HA AND NEW LOOK
MCS kini mempunyai tablet berbentuk bulat dan sangat sedap dimakan kerana menggunakan 100% Extrak Strawberry untuk rasa sebenar.... ia juga ditambah dengan HA (Hyaluronic Acid...) bagi meningkatkan lagi keupayaaannya

Apa itu HA? Ia adalah Hyaluronic Acid... 
MCS dengan Hyaluronic Acid (HA) adalah suplemen Terbaik dan Berkhasiat untuk anda dan juga seisi keluarga. Ia diformulasi 3 KALI ganda Lebih Baik dari suplemen biasa. 

Nak tahu apakah khasiat dan kebaikan HA?
HA adalah Penting untuk sendi, kulit, mata, gusi dan rambut. Semakin tua HA akan semakin kurang. HA berfungsi untuk melembapkan kulit, menegangkan kulit dengan pembentukan kolagen, menghilangkan garis halus dan menstabilkan metabolisma badan.

Formula baru MCS dengan HA.. Terbaik untuk anda! Kebaikan MCS tidak perlu diragui lagi... kini dengan tambahan agen anti oksida Terhebat Hyaluronic Acid (HA) kulit menjadi semakin cantik dan cerah! HA sangat baik untuk kulit. Ia menjadikan proses pencerahan lebih cepat 3 kali dari biasa.. Jom berMCS... Hanya terbaik dari Maixara!!!!...


60 BIJI / BOTOL
(UNTUK 2 BULAN!)


Alhamdulillah selepas Maixara C-Sential berjaya dijual hampir 100,000 kotak, kami ingin memperkenalkan Duta Maixara iaitu Diana Rafar. Alhamdulillah Diana juga pengguna setia Maixara telah berpuas hati dengan Maixara C-Sential yang berjaya mengurangkan sinus dan kulit kering beliau sebelum ini. 

Pengguna Setia & Duta Maixara
- Membantu kulit kering Diana menjadi lebih lembap
- Membantu Diana mengatasi masalah sinus
- Kulit Diana juga menjadi CERAH & CANTIK hanya dengan Maixara C Sential


* Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Maixara C-Sential dengan Hyaluronic Acid (HA) adalah suplemen Terbaik dan Berkhasiat untuk anda dan juga seisi keluarga. Ia diformulasi 3 KALI ganda Lebih Baik dari suplemen biasa. *

Nak tahu apakah khasiat dan kebaikan HA? 

Sendi, kulit, mata, gusi dan rambut. Semakin berusia HA akan semakin kurang. HA berfungsi untuk melembapkan kulit, menegangkan kulit dengan pembentukan kolagen, menghilangkan garis halus dan menstabilkan metabolisma badan.
Jadi, cubalah MCS hari ini kerana ia merupakan suplemen lengkap untuk tubuh kita agar kekal sihat dan cantik!


KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL

- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.
- Membantu mengurangkan masalah sinus / resdung dan alahan.
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

Menariknya, ia boleh ditelan atau dikunyah dengan perasa strawberi.. :)
Serlahkan keserian dan kecantikan anda dengan cara yang mudah dan menjimatkan..

PENGAMBILAN DISARANKAN:
- 1 tablet selepas makan malam setiap hari (usah ambil terlalu lewat atau selepas pukul 11 malam)
- Boleh diambil maksima 2 tablet (saranan yang sebaik2nya terutama pada bulan ptama pengambilan)
- Minum air bersih yang banyak sepanjang hari

* ELAK CAFFEIN, ALKOHOL DAN ROKOK UNTUK KESAN MAKSIMUM *



Rasai kesannya seawal 7 hari



SETIAP TABLET 10,000MG MENGANDUNGI :
1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)

FAKTA PRODUK :
1) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan talapia - mereka yang alah kolagen marin / seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!


Rz Tuah : Salam puan, jika ambil 2 biji sehari, mana lebih bagus cara pengambilannya, 1 biji pagi dan 1 biji malam atau 2 biji malam sekaligus? 

Pengasas Maixara : Wsalam. Lebih elok 2 biji selepas makan malam. Sebab kita tak banyak berpeluh, so kesan lagi cepat. Cuma banyakkan minum air..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...