Selasa, 26 Mac 2013

DR SUSAN WHITENING SKINCARE CREAM


DR SUSAN WHITENING SKINCARE CREAM

Harga :
1 Unit = RM 27.00
5 Unit = RM 24.00 seunit
10 Unit = RM 21.00 seunit
Belum Masuk Postage

Pertanyaan @ pembelian, sila call / sms 0189767684


Whitening Skincare Cream dengan kandungan BHA dan Nano Q10 Co-enzyme adalah krim daerah gelap pada lipatan paha, selangakangan dan memudarkan bintik-bintik hitam pada kulit.

Krim pelembap kulit ini tidak berminyak dan bekerja menembus ke dalam untuk mengatasi zat kulit yang gelap dan sel yang sudah mati, yang diakibatkan oleh penuaan dan stress. Kamu akan melihat perubahannya dalam 3 hari.


Cara pakai :
Setelah mandi, sapukan krim pada area kulit yang gelap di daerah anda. Gunakan 2 kali sehari pada pagi dan malam hari.

Kandungan :
BHA (Beta Hydroxy Acid), Advanced Nano White Serum, Hyaluronic Acid, Beta Glucan, Arbutin, Kojic Acid, Panthenol, Vitamin A, Vitamin C, Vitamin E, Fragrance

LOHASHILL L-GLUTATHIONE SCRUB


LOHASHILL L-GLUTATHIONE SCRUB

Harga :
1 Tiub = RM 27.00
5 Tiub = RM 24.00 satu tiub
10 Tiub = RM 20.00 satu tiub
Belum Masuk Postage

Pertanyaan @ pembelian, sila call / sms 0189767684


Fungsi : Menyembunyikan jeragat dan lingkaran gelap yang tak sekata.

Lohashill L-Glutathione Scrub adalah spa garam yang dapat mencerahkan dan memutihkan kulit dari dalam, kaya akan vitamin E, susu murni dan mengandung bahan natural dari garam. Membuang kotoran pada kulit anda dan sel-sel kulit mati dan membuat kulit tubuh menjadi lebih fresh, lembut dan kelihatan gebu.

Kesan pencerahan dapat dilihat dalam masa yang sangat singkat kerana kandungan l-glutathione pekatan tinggi dan mudah diserap. Memberi kesan wangian berpanjangan untuk pemakainya.

* Membuang sel-sel kulit mati
* Menghilangkan pigmentasi
* Menghaluskan kulit
* Melicinkan kulit muka
* Menyejukkan kulit
* Mempercepatkan proses penggantian sel dan menghilangkan perut
* Sangat berkesan mencerah dan menghaluskan kulit
* Mengatasi masalah pada kulit kusam


DR SASAKI WHITENING SKINCARE CREAM


DR SASAKI WHITENING SKINCARE CREAM

Harga :
1 Unit = RM 23.00
5 Unit = RM 20.00 seunit
10 Unit = RM 17.00 seunit
Belum Masuk Postage

Pertanyaan @ pembelian, sila call / sms 0189767684




Formula Dr Sasaki Tokyo

Whitening Skincare Cream adalah krim berasaskan AHA dan abstrak buah-buahan. Krim ini membantu memutihkan atau mengurangkan tanda-tanda hitam di sekeliling pangkal paha. Gabungan AHA daripada abstrak buah-buahan dan vitamin C, E membantu melindungi lebih kesan kehitaman dan juga kekotoran serta kotoran yang terdapat dipangkal paha.


Cara menggunakannya :
Selepas mandi sapukan krim di tempat yang perlu. Guna 2 kali sehari.

Kandungan produk :
Allantoin, Titanium-Dioxide, AHA Alpha Hydroxy Fruits Acids, Lanolin, Vitamin D dan E.

DR SUSAN WHITENING ARMPIT CREAM


DR SUSAN WHITENING ARMPIT CREAM

Harga :
1 Unit = RM 23.00
5 Unit = RM 20.00 seunit
10 Unit = RM 17.00 seunit
Belum Masuk Postage

Pertanyaan @ pembelian, sila call / sms 0189767684




Dr Susan Whitening Armpit Cream dengan kandungan BHA & NANO Q10 Co-enzyme adalah krim untuk memutihkan dan memudarkan bintik-bintik pada kulit ketiak.

Krim pelembap kulit ini tidak berminyak, bekerja menembus ke dalam untuk mengatasi zat kulit yang gelap dan sel yang sudah mati, yang disebabkankan oleh penuaan dan stress. Hasil akan terlihat dalam 3 hari.


Cara pakai :
Setelah mandi, sapukan krim pada area ketiak. Gunakan 2 kali sehari pada pagi dan malam hari.

Mengandung :
BHA, Nano Q10 Co-Enzyme, Arbutin, Kojic Acid, Licorice Extract, Vitamin C, Vitamin E, Fragrance

Krim Ginseng & Pearl


1 Pc = RM20.00
5 Pcs = RM89.00
1 Dozen = RM156.00
====================

Tekstur krim yang sangat halus dan lembut meluncur dan meresap dengan mudah ke wajah sesuai untuk jerawat, cela, dan bintik-bintik hitam. Krim ini digabungkan dengan bahan terpilih yang akan menyediakan formula pemutih untuk kulit yang mudah kusam. Selepas menggunakan krim, wajah anda akan putih, segar, halus dan lembut. Tidak berminyak dan tidak melekit.

KEBAIKAN :

1. Mencerahkan kulit 
2. Merawat Masalah Jerawat, parut & jeragat
 3. Sesuai utk Semua jenis 
4. Melembutkan dan melembabkan kulit 
5. Mengurangkan garis2 halus dan kedutan di wajah
6. Meratakan tona kulit 
7. Mengecilkan pori2 kulit 
8. Mengurangkan kerosakan kulit akibat sinar UV 
9. Menganjal dan menegangkan kulit muka 
10. Menyerikan kulit Yang Wajah kusam dan tidak bermaya 

CARA MENGGUNAKAN :

Selepas cuci muka pada waktu pagi dan sebelum memakai make up sapu dan urut krim ke wajah dan leher manakala pada sebelah malam sapu sebelum tidur. Rasai kelembutan dan kegebuan pada wajah anda.

Khamis, 14 Mac 2013

FIGURE UP SLIMMING CAPSULE


FIGURE UP SLIMMING CAPSULE

Harga :
1 Botol = RM 40.00
5 Botol = RM 36.00 sebotol
10 Botol = RM 32.00 sebotol
Belum Masuk Postage





Pertanyaan @ pembelian, sila call / sms 0189767684



Kenapa memilih Figure Up ?

1. Berat badan naik bagai dipam-pam !
- Masalah berat badan menjadi kian menular dalam masyarakat kini, penyebab utamanya ialah faktor keturunan, kehamilan, pola makanan, ubat-ubatan dan lain-lain.





2. Macam-macam dan cuba belum menunjukkkan hasil !

- Pelbagai cara telah dilakukan sperti diet, bersukan, sedut lemak, sapu losyen pelangsing dan telan bermacam-macam pil kurus di pasaran. Namun berat badan masih tidak berubah malahan semakin gemuk ! Lebih parah apabila gagal berdiet kerana tidak dapat mengawal selera makan.

Jom cuba Figure Up !!




- Kapsul Figure-Up dihasilkan 100% dari bahan semulajadi yang berkesan membakar lemak dan pelangsingan badan dengan mudah, cepat dan selamat terutama di bahagian badan di mana lemak mudah terkumpul seperti punggung, paha, lengan dan perut.




- Ia diadun sempurna dengan pelbagai jenis tumbuhan seperti garcinia cambogia, ekstrak teh hijau, citrus aurantium dan aloe vera, serta tidak memiliki unsur-unsur zat kimia berbahaya yang boleh memberi kesan buruk kepada pengguna seperti cirit birit dan alahan.


Kandungan bahan aktif :

1. Garcinia cambogia (asam gelugur) : hydroxycitric acid (HCA) yang terdapat daripada buahan garcinia cambogia sangat berkesan untuk menghalang pembentukan lemak di samping bertindak mengaktifkan badan untuk menukar karbohidrat kepada tenaga dan bukannya lemak. Ianya juga begitu berkesan untuk bertindak mengawal selera makan, mengurangkan kolesterol, menambah tenaga, merawat masalah kemurungan, susah tidur, migrain, gastrik, kencing manis dan darah tinggi. Ia juga mampu mengelakkan kegemukan semula selepas mendapat berat badan ideal.

2. Ekstrak green tea (teh hijau) : juga dikenali dengan nama camelia sinensis memang mempunyai pelbagai khasiat. Ia membantu meningkatkan pembakaran kalori dan lemak yang diperlukan untuk menurunkan berat badan, menurunkan tahap gula dalam darah serta mengatasi keracunan makanan. Teh hijau berupaya membunuh bakteria serta dapat merawat penyakit cirit-birit dan dikatakan mampu mencegah penyakit kanser dan mengurangkan risiko pelbagai penyakit lain termasuk esophagus, paru-paru, payudara dan penyakit jantung.

3. Citrus aurantium : juga dinamakan bitter orange. Ia diguna sebagai bahan mengawal berat badan.Antara kelebihannya ialah meningkatkan kadar metabolisma, mengawal selera makan, membakar lemak dan membantu sistem pencernaan berfungsi pada tahap normal.

4. Aloe vera : kelebihan tumbuhan ini adalah untuk sebagai pelembap semulajadi, menghilangkan kesan lemak, membantu proses penghadaman dan atasi masalah sembelit

Dos pengambilan :
- Hanya 1 biji sehari sebelum sarapan, diikuti dengan segelas air suam / bersih.
- Tidak perlu mengawal makan, tapi banyakkan minum air bersih sepanjang hari untuk proses detox.
- Untuk kesan lebih baik, elakkan minuman berkafein, soya dan susu dalam tempoh beberapa jam selepas pengambilan kapsul Figure Up.

* Halal
* 100% herba
* Boleh diambil ketika haid
* Ibu yang menyusui bayi boleh amalkan (usia anak 7 bulan ke atas)
* Mengandung tidak dibenarkan
* Tiada pantang larang dalam pemakanan

Aura White 400000mg


AURA WHITE 400000MG

1 Jar = RM120.00
5 Jar = RM108.00/jar
--------------------------------------------------


Produk minuman pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu2 nya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah benefit kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!


Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!


FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, kurangkan radang serta keupayaan pemulihan sel tisu.

RASA YANG LAZAT

Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan
khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN

100% semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan kimia oleh SGS.


KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400,000MG

- 50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2
- memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
- menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
- mengurangi kedutan dan garis2 halus
- mengecilkan pori2 kulit
- menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
- meningkatkan sistem imunisasi badan
- mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
- mengatasi masalah jerawat dan jeragat
- mengurangi sakit radang/sendi
- mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
- sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
- membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
- mengurangi kolesterol
- menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
- meningkatkan kualiti tidur
- sesuai untuk lelaki dan wanita


CARA PENGAMBILAN:
1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.

2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang.

3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.

5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)


Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:


a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tapi kenapa isi ia 400,000mg?

- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg


b). 1 jar tahan brapa lama?

- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit.. hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)


c). Rasa ia macam mana ye?

- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..


d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..

- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut.. hehe..


e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?

- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..


f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?

- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindak balas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dalu, setengah scoop..


g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?

- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja !!


h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?

- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi?

Sabtu, 9 Mac 2013

Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy


30 Biji = RM34.00
60 Biji = RM59.00
100 Biji = RM85.00
====================

Vitamin C ini keluaran Pahang Pharma dengan no rujukan KKM MAL06051404X

* Vitamin C ini 100% asid ascorbic 1000mg, tanpa perisa atau pewarna tambahan dan tidak melekit.
* Keluaran Pahang Pharma, no KKM MAL06051404X, HALAL dan selamat dimakan.
* Bersifat larut air, jika terlebih dos pun tidak akan membawa masalah / kesan sampingan lain kerana ia akan keluar melalui urin (kencing) dan peluh.
* Sila jangan kunyah kerana ia tiada perisa tambahan :))

APA VITAMIN C BOLEH LAKUKAN UNTUK ANDA?
Kulit dan Kulit Muka - Fungsi Vitamin C yang terkenal adalah rumusan kolagen iaitu bahan protein yang mengikat sel-sel. Ia penting bagi pembaikan semula dan pertumbuhan tisu, sel, gusi, pembuluh darah, tulang dan gigi. Vitamin C mempercepatkan pemulihan luka, melecur dan gusi berdarah. Penyembuhan selepas pembedahan adalah lebih cepat dengan pengambilan Vitamin C yang tinggi.

Antioksidan - Vitamin C merupakan antioksidan yang menolong mengeluarkan toksin dalam darah dan mempunyai kesan anti penuaan. Ia amat berguna bagi menentang jangkitan, menghalang serangan virus dan bakteria, mengurangkan kesan alergi. Bagi perokok Vitamin C menghapuskan keracunan nikotin.

Tindakan Kardiovaskular - Vitamin C mengurangkan pembekuan darah dan menolong menurunkan kolesterol dalam darah. Ia juga menolong menyerap zat besi dan meningkatkan hemoglobin dalam darah

KEBAIKAN VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA :
- Memberi efek kulit yg sekata, cerah dan lembap
- Sesuai untuk ibu mengandung
- Sesuai untuk merawat jerawat di wajah dan badan
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal dan juga mendapatkan gusi dan gigi yang sihat
- Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan selsema serta meningkatkan imuniti dalam badan
- Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi dan mencegah aterosklerosis ( aterosklerosis - radang pada pembuluh darah manusia yang disebabkan penumpukan plak ateromatus )
- Melindungi daripada pembekuan darah, lebam dan menggalakkan penyembuhan luka
- Membantu dalam pengeluaran hormon antistress
- Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin (Antihistamin adalah zat-zat yang dapat mengurangi atau menghalangi efek histamin terhadap tubuh dengan jalan memblok reseptor) semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema dan mengurangkan gejala-gejala alergi yang lain
- Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen untuk keanjalan dan kecantikan kulit dalam mencegah penuaan pra-matang
- Membunuh bakteria patogenik yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya
- Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang yang sering dirosakkan oleh radikal bebas
- Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih ( berguna dalam rawatan anemia )
- Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah
- Merawat jangkitan saluran kencing
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.
- Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu  ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.

VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA SANGAT SESUAI UNTUK :
* Wanita dan lelaki, umur 12 tahun keatas
* Ibu mengandung
* Ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
* Boleh diambil ketika haid
* Mereka yang mengambil supplement kolagen dan glutathione  (mengoptimumkan fungsi dan serapan bahan tersebut oleh badan)
* Mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
* Perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
* Mangsa kemalangan yang cedera / pembedahan, melecur

CARA PENGAMBILAN VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA:
-  Ambil 1 biji tablet vitamin C setengah jam selepas sarapan atau sebelum tidur.
- Amalkan minum banyak air kosong (sekurang-kurangnya 2 - 3 liter sehari) bagi melancarkan pembuangan toksin serta membolehkan penyerapan vitamin secara optimum oleh badan.

Vitamin C ni yang specialnya bukan sahaja untuk kelihatan cantik serta merawat masalah kulit berjerawat malahan berupaya merawat masalah seperti berikut :
1) Meningkatkan tahap immune badan
2) Mengurangkan gejala selsema
3) Mempercepatkan pemulihan luka
4) Sihatkan gusi
5) Merawat asma dan elergi
6) Mengelakan dari cataract
7) Mengelakan dari sakit jantung dan beberapa jenis kanser
8) Bina collagen untuk kulit supaya lebih segar dan licin
9) Menghaluskan tumit kaki.. (tiada lagi rekahan)