PROMOSI MINGGU INI !

Skin 79 BB Cream ... 1 Botol : RM23 SM / RM28 SS

Selasa, 26 Mac 2013

DR SUSAN WHITENING SKINCARE CREAM


DR SUSAN WHITENING SKINCARE CREAM

1 Kotak RM27
5 Kotak RM122
10 Kotak RM216


Whitening Skincare Cream dengan kandungan BHA dan Nano Q10 Co-enzyme adalah krim daerah gelap pada lipatan paha, selangakangan dan memudarkan bintik-bintik hitam pada kulit.

Krim pelembap kulit ini tidak berminyak dan bekerja menembus ke dalam untuk mengatasi zat kulit yang gelap dan sel yang sudah mati, yang diakibatkan oleh penuaan dan stress. Kamu akan melihat perubahannya dalam 3 hari.


Cara pakai :
Setelah mandi, sapukan krim pada area kulit yang gelap di daerah anda. Gunakan 2 kali sehari pada pagi dan malam hari.

Kandungan :
BHA (Beta Hydroxy Acid), Advanced Nano White Serum, Hyaluronic Acid, Beta Glucan, Arbutin, Kojic Acid, Panthenol, Vitamin A, Vitamin C, Vitamin E, Fragrance

Lohashill L-Glutathione Scrub


1 Tube = RM27
5 Tube = RM25/Tube
10 Tube = RM22/Tube


**come with 3 fragrance...!!!
1. Lohashill L-Glutathione Scrub Scrub 
Gel Formula Cherry Strawberry Strawberry flavor : MENCERAHKAN DAN MENGHILANGKN BINTIK HITAM 

1. Lohashill L-Glutathione Scrub
Recipe Apple Q10 + Collagen gel scrub smell apples : HILANGKN KEDUTAN, MENYEGARKAN N KULIT LEBIH LEMBUT 

3. Lohashill L-Glutathione Scrub 
Recipe Orange VitaminC +24 K Gel Scrub Citrus scent : KULIT YG CERAH DAN LEMBUT 

Fungsi :
Menyembunyikan jeragat dan lingkaran gelap yang tak sekata.

Lohashill L-Glutathione Scrub adalah spa garam yang dapat mencerahkan dan memutihkan kulit dari dalam, kaya akan vitamin E, susu murni dan mengandung bahan natural dari garam.

Membuang kotoran pada kulit anda dan sel-sel kulit mati dan membuat kulit tubuh menjadi lebih fresh, lembut dan kelihatan gebu.

Kesan pencerahan dapat dilihat dalam masa yang sangat singkat kerana kandungan l-glutathione pekatan tinggi dan mudah diserap. Memberi kesan wangian berpanjangan untuk pemakainya.

* Membuang sel-sel kulit mati
* Menghilangkan pigmentasi
* Menghaluskan kulit
* Melicinkan kulit muka
* Menyejukkan kulit
* Mempercepatkan proses penggantian sel dan menghilangkan perut
* Sangat berkesan mencerah dan menghaluskan kulit
* Mengatasi masalah pada kulit kusam

DR SUSAN WHITENING ARMPIT CREAM


DR SUSAN WHITENING ARMPIT CREAM

1 Kotak RM27
5 Kotak RM122
10 Kotak RM216



Dr Susan Whitening Armpit Cream dengan kandungan BHA & NANO Q10 Co-enzyme adalah krim untuk memutihkan dan memudarkan bintik-bintik pada kulit ketiak.

Krim pelembap kulit ini tidak berminyak, bekerja menembus ke dalam untuk mengatasi zat kulit yang gelap dan sel yang sudah mati, yang disebabkankan oleh penuaan dan stress. Hasil akan terlihat dalam 3 hari.


Cara pakai :
Setelah mandi, sapukan krim pada area ketiak. Gunakan 2 kali sehari pada pagi dan malam hari.

Mengandung :
BHA, Nano Q10 Co-Enzyme, Arbutin, Kojic Acid, Licorice Extract, Vitamin C, Vitamin E, Fragrance

Khamis, 14 Mac 2013

Aura White 400000mg


AURA WHITE 400000MG

1 Jar = RM120.00
5 Jar = RM108.00/jar
--------------------------------------------------


Produk minuman pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu2 nya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah benefit kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!


Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!


FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, kurangkan radang serta keupayaan pemulihan sel tisu.

RASA YANG LAZAT

Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan
khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN

100% semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan kimia oleh SGS.


KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400,000MG

- 50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2
- memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
- menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
- mengurangi kedutan dan garis2 halus
- mengecilkan pori2 kulit
- menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
- meningkatkan sistem imunisasi badan
- mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
- mengatasi masalah jerawat dan jeragat
- mengurangi sakit radang/sendi
- mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
- sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
- membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
- mengurangi kolesterol
- menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
- meningkatkan kualiti tidur
- sesuai untuk lelaki dan wanita


CARA PENGAMBILAN:
1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.

2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang.

3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.

5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)


Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:


a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tapi kenapa isi ia 400,000mg?

- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg


b). 1 jar tahan brapa lama?

- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit.. hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)


c). Rasa ia macam mana ye?

- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..


d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..

- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut.. hehe..


e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?

- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..


f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?

- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindak balas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dalu, setengah scoop..


g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?

- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja !!


h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?

- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi?

Figure Up


1 Botol RM35
3 Botol RM95
Postage RM6 SM / RM10 SS
------------------------------

KENAPA MEMILIH FIGURE UP?

1. Berat badan naik bagai dipam-pam!

- Masalah berat badan menjadi kian menular dalam masyarakat kini, penyebab utama nya ialah faktor keturunan, kehamilan, pola makanan, ubat-ubatan dan lain-lain. 


2. Macam2 dah cuba tapi belum menunjukkan hasil!

- Pelbagai cara telah dilakukan seperti diet, bersukan, sedut lemak, sapu losyen pelangsingan dan telan bermacam-macam pil kurus di pasaran. Namun berat badan masih tidak berubah malahan semakin gemuk! Lebih parah apabila gagal berdiet kerana tidak dapat mengawal selera makan.


JOM CUBA FIGURE UP!!

- Kapsul Figure Up dihasilkan 100% dari bahan semulajadi yang berkesan membakar lemak dan melangsingkan badan dengan mudah, cepat dan selamat terutama di bahagian badan di mana lemak mudah terkumpul seperti punggung, peha, lengan dan perut.

- Ia diadun sempurna dengan pelbagai jenis tumbuhan seperti Garcinia Cambogia, ekstrak Teh Hijau, Citrus Aurantium dan Aloe Vera, serta tidak memiliki unsur-unsur zat kimia berbahaya yang boleh memberi kesan buruk kepada pengguna seperti cirit-birit dan alahan.


KANDUNGAN BAHAN AKTIF :

1. Garcinia Cambogia (Asam Gelugur) - Hydroxycitric Asid (HCA) yang terdapat daripada buahan Garcinia Cambogia sangat berkesan untuk menghalang pembentukan lemak di samping bertindak mengaktifkan badan untuk menukar karbohidrat kepada tenaga dan bukan nya lemak. Ianya juga begitu berkesan mengawal selera makan, mengurangkan kolesterol, menambah tenaga, merawat masalah kemurungan, susah tidur, migrain, gastrik, kencing manis dan darah tinggi. Ia juga mampu mengelakkan kegemukkan semula selepas mendapat berat badan ideal.

2. Ekstrak Green Tea (Teh Hijau) - Juga dikenali dengan nama Camelia Sinensis memang mempunyai pelbagai khasiat. Ia membantu meningkatkan pembakaran kalori dan lemak yang diperlukan untuk menurunkan berat badan, menurunkan tahap gula dalam darah serta mengatasi keracunan makanan. Teh hijau berupaya membunuh bakteria serta dapat merawat penyakit cirit-birit dan dikatakan mampu mencegah penyakit kanser dan mengurangkan risiko pelbagai penyakit lain termasuk esophagus, paru-paru, payu dara dan penyakit jantung.

3. Citrus Aurantium - Juga dinamakan bitter orange. Ia diguna sebagai bahan mengawal berat badan. Anta kelebihan nya ialah meningkatkan kadar metabolisma, mengawal selera makan, membakar lemak dan membantu sistem pencernaan berfungsi pada tahap normal.

4. Aloe Vera - Kelebihan tumbuhan ini adalah untuk sebagai pelembap semulajadi, menghilangkan kesan lemak, membantu proses penghadaman dan mengatasi masalah sembelit.


CARA PENGAMBILAN : 

- Hanya 1 biji sehari sebelum sarapan, diikuti dengan segelas air suam / bersih.

- Tidak perlu mengawal makan, tapi banyakkan minum air bersih sepanjang hari untuk proses detox.

- Untuk kesan lebih baik, elakkan minuman berkafein, soya dan susu dalam tempoh beberapa jam selepas pengambilan kapsul Figure Up.


* HALAL

* 100% Herba

* Boleh diambil ketika haid

* Ibu yang menyusui bayi boleh amalkan (usia anak 7 bulan ke atas)

* Mengandung tidak dibenarkan

* Tiada pantang larang dalam pemakanan